Sabrina


Viimeinkin ehdin kokeilemaan jo talvella Iinulta tilaamaani Mamu Designin Sabrina -kaavaa. Monista vaihtoehdoista päädyin tällaiseen lyhythihaiseen mekkoon. Mekko on koossa 116 cm ja on mitoitukseltaan sen verran reilu, että sopi hyvin tytölle joka osittain käyttää valmisvaatteista jo kokoa 128 cm.

Raitakangas on ostettu Eurokankaasta( löysin kerrankin minäkin jotain kivaa!), kuviotrikoo on Hilcon ja huutiksesta huudettu talvella ja pirteän oranssi resori on Löytö-Palasta. Hilcon trikoopalaa olen jemmannut ja jemmannut ja nyt raskin sen viimein leikellä. Mulla on jokin ihme syndrooma joidenkin kankaiden kanssa, kun ostaa pitää ja sitten ei tahdo millään raskia tehdä niistä mitään!

Mekko näyttää jotenkin koomiselta tästä kuvakulmasta, mutta täytyy laittaa siitä myöhemmin parempi kuva käyttäjän päällä. Helmakin hieman kupruilee kun en sitä kuvaa varten silittänyt :/Väreistä tykkään kovasti. Oranssista on tullut tämän kesän lemppariväri, vaikken aiemmin ole sitä koskaan käyttänyt. Hyvin kelpasi myös tyttärelle.

Mekon taustalla näkyvä virkattu sängynpeite on muuten äitini taidonnäyte. Laitoin sen nyt juhannussiivoukset tehtyäni ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Se on virkattu tuollaisiksi pitkiksi soiroiksi jotka on sitten yhdistetty reunalenkeistään. Molemmilla sivuilla on vielä reunapitsi. Tämä meidän peite valmistui pääosin talviolympialaisten aikaan. Äiti kun virkkaa/kutoo televisiota katsoessaan ja penkkiurheillessaan!

Kommentit

  1. Tosi kivan näköinen! Mä olen kankaiden kanssa ihan samanlainen. ;0

    VastaaPoista

Lähetä kommentti